باشهیدان آبادان

در مورد دفاع مقدس و تاریخ

باشهیدان آبادان

در مورد دفاع مقدس و تاریخ

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

وبلاگ نویسی

علیرضا بختیاری | جمعه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۰۲ ب.ظ | ۱ نظر

بسم رب الشهدا

سلام

این دیر به دیر نوشتن منهم شده یک مشکل برای خودم چون دوست ندارم که که وبلاگم رو به تعطیلی برود حال چند خواننده دارد برایم مهم نیست از آن جهت که بخواهم با هر ترفندی آمار بازدیدش را بالا ببرم بلکه مه نوشتن است و محتوای نوشتن .

وبلاگ نویسی برایم کیفیتی خاص را دارد محیط های فیس بوک و یا جاهای دیگر به اصطلاح اجتماعی برایم مثل یک یادگاری نویسی روی دیواری است که شاید بازهم برنگردی اما وبلاگ نویسی یک حس و  حال بهتری دارد .

دارم یک بازبینی مجدد در مورد نگارش وبلاگم انجام میدهم تا کمی تخصصی تر صورت بگیرد .

یا علی

  • علیرضا بختیاری

غزه و واکنش سازمانهای غرب نهاد داخلی و خارجی

علیرضا بختیاری | جمعه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۵۱ ب.ظ | ۱ نظر

بسمرب الشهدا

سلام

مدتی متاسفانه اقدام به روز رسانی وبلاگم نکرده ام که در اینجا از حضور همه عزیزانی که به بنده محبتی دارد ند عذر خواهی میکنم.

در طی مدت ماه مبارک رمضان و این چند روز گذشته یکی از اخبار مهم جهان حمله اسرائیل به غزه و کشتار مردم این منطقه بود ، کشتاری که به هیچ فردی رحم نکرد و با بدترین شکل به نابودی انسانها و تاسیسات و اماکن مسکونی اقدام نمود ، در این میان قصد ارائه آمار و اینکه چند نفر کشته شدند ندارم که بقدر کفایت از رسانه ها پخش شده است اما در اینجا قصد دارم به یک نکته اشاره کنم و آنهم واکنش سازمانهای جهانی ! در مواجهه با این جنایت و کشتار وحشیانه ای بوده است که بسیار اسف انگیز است البته این واکنش سازمانهای جهانی را ما قبلا در مورد جنگ تحمیلی هشت ساله علیه جمهوری اسلامی ایران نیز شاهد بودیم، جنگی که هرگز در طی ادامه آن عامل آن توسط سازمانهای بین المللی اعلام نگردید.

مهمترین این سازمانها سازمان ملل متحد و شورای امنیت این سازمان است که همانند جنگ تحمیلی صدام و حزب بعث علیه ایران اسلامی هیچ واکنشی برای محکومیت جنایات اسرائیلی ها صورت نگرفت ، و این در حالی است که در صورت کوچکترین حمله و یا اتفاق ناگوار برای کشورهای به اصطلاح پیشرفته شاهد واکنش و عملکرد این سازمان و نهاد وابسته به آن  هستیم .

در طی دفاع مقدس و خصوصا شروع ان تا دو سال اول شورای امنیت هیچ قطع نامه ای  برای تعیین متجاوز و یا قطع تجاوز دشمن صورت نگرفت .

البته واکنش های درون کشور هم جالب بود سازمانهای مدعی حقوق بشری و یا روشنفکر بازی در این مورد یا هیچ واکنشی انجام ندادند و یا اینکه در برابر اعتراض نیم بندی که صدا و سیما در بخش خبری هشت و سی به بی تفاوتی آنها نشان داد در صفحات نشریاتشان بخشی را تنها برای اعلام خبر و یا نظرات نویسندگانشان اختصاص دادند اما همین نشریات هم در مقابل آمریکا و اروپای حامی اسرائیل تمام قد سکوت کردند !! اری آمریکا و غرب برای این سازمانها و گروه های وطنی یک قداست خاصی دارند که به هیچ وجه نباید بدانها پرداخته شود .

سخن بسیار است اما طویل شدن سخن جایز نیست .

روز خبرنگار بر اصحاب قلم مبارک باد .


نوشته شده در 93/05/17ساعت توسط علیرضا بختیاری| | نظر بدهید

  • علیرضا بختیاری