باشهیدان آبادان

در مورد دفاع مقدس و تاریخ

باشهیدان آبادان

در مورد دفاع مقدس و تاریخ

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

عکسهائی از دوران اسارت

علیرضا بختیاری | دوشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۷:۵۹ ب.ظ | ۲ نظر

بسم رب الشهدا

سلام

قصه دفاع مقدس ابعاد زیادی دارد ، رزم و دفاع و ماجراهای حاشیه ای آن که گاهی پر رنگتر از متن هستند ، ماجراهائی مانند اسارت رزمندگانمان و زندگی ومقاومتشان در اسارت و آنچه بی رحمان بعثی بر سر این عزیزان آوردند ، اگر الان جنایات داعشی ها برای مردم عجیب است چون در زمان دفاع و بعد از آن نتوانستند آنها که بودجه های کلان فرهنگی را بخود اختصاص میدهند بخش کوچکی از آنچه بر سر رزمندگان و مردم مناطق جنگ آمد را به داخل کشور و مردم انتقال دهند .

آری دفاع مقدس حتی با آن قرائت که من آن را عملیات مقدس میدانم نیز ناشناخته است و همین است که وقتی کارگردانهای جنگ ندیده ما میخواهند فیلم جنگی بسازند میشوند امثال قرار گاه مسکونی .

به هر حال قبلا اشاره ای کردم به داستان ملاصالح قاری و 23 اسیر نوجوان که برادر عزیز نادیده ام جناب سرهنگ رحمن مکری عکسهائی را محبت فرمودند و برایم فرستادند که در وبلاگ درج کردم تا عزیزان تماشا کنند و قسمتی از سخن ایشان را میگذارم تا خود گویا باشند .

 

 

(((( سلام نفر سوم از سمت چپ در کنار صدام است با موهای زرد طلایی وی بعد ها با درجه سرهنگی رییس فدراسیون وزنه برداری صدام شد.این شخص در زمانی که 23نوجوان را همراه ملا صالح قاری پیش صدام برده بودند .صدام دختر کوچکش را در این ملاقات همراه داشت که مجلس را عاطفی کند همین دختری که الآن می گوید حاضر است در خدمت داعش باشد . یکی از نوجوانان تحت ناثیر قرار گرفت و کمی به صدام نزدیک شد که این افسر که آن زمان مثل عکس ستوان بود با مشت به کتف نوجوان کوبید که نوجوان از حال رفت این موضوع را ملا صالح قاری برایم تعریف کرد و این ستوان ملعون را بمن نشان داد.سلام به ملا صالح قاری برسانید بگویید رحمان مکرمی سلام رساند همان کسی که در فرودین 62در رادیو عراق صدامیان را کافر خواند و گوینده را بشدت ناراحت کرد و به امام خمینی هم سلام رساند و تو تعجب کرده بودی چون مستقیما رادیو را گوش می دادی .)))

  • علیرضا بختیاری

داعش

علیرضا بختیاری | سه شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۷ ق.ظ | ۰ نظر

بسم رب الشهدا
سلام
این روزها در اخبار منتشره از عربده کشی های گروه داعش علیه ایران و اینکه بعد از کربلا برای مشهد لشکر کشی میکنند صحبت میشود، نمیدانم تا حالا توله سگ های کوچک را که ادای سگهای بزرگ را در می آورند دیده اید یا نه تا بتوانند گرد و خاک و هی شروع به پارس میکنند حالا حکایت این دریوزه گان است ما منتظر روز واقعه هستیم برای گنده هایشان آنوقت اینها هی شروع به گنده گوئی میکنند .
شاید تصور شود که تشنه جنگ هستم که راحت بگویم نه ! اما یاد گرفته ام که در مقابل تهدید تهدید کنم و در مقابل حمله حمله کنم ( منبع قران کریم ..... فمن اعتدی علیکم فاعتدوا علیه بمثل ما اعتدی علیکم ) اما این جماعت هنوز صابون بچه بسیجی ایرانی به تنش نخورده .........درسته سنمان رفته بالا اما وقت معرکه ......هنوز بچه بسیجی هستیم ......... ما نسلی هستیم که امثال داعش را به گردو خاکی بیش حساب نمیکنیم ..... انزمان که سنمان کم بود از لشکرهای زبده عراقی هراسی نداشتیم شما نخاله ها بهتره فکری به حال خودتان بکنید و ما را با عراقیها و سوری ها مقایسه نکنید ...همین و بس

  • علیرضا بختیاری