- ۹۵/۰۱/۱۰
- سالگرد آغاز جنگ تحمیلی
- آیت الله جمی
- کربلای چهار
- نقش دولت موقت در لغو قراردادهای نظامی
- روایتی از شهادت دیپلماتها در مزار شریف
- امار شهدا ،مفقودین و مجروحین کربلای پنج
- تطهیر منافقین حربه جدید سیاسیون داخلی و ضد انقلاب خارجی به بهانه انتخابات
- حمله شیمیائی و تناقض مدعیان حقوق بشر
- بازگشت پیکر شهدا به وطن
- دیدار جانبازان قطع نخاع از موزه جنگ خرمشهر و شلمچه
خطاب به عایشه لعنت الله علیها فرمودند:
عایشه !!!
تو امرار معاش خود را از راه فاحشه گری در می آوری.
مشارق الانوار ص86 -
بحارالانوار ج32ص276
لعن الله عایشه
....
چند روایت در مورد عایشه ی .... :
مادر ماکه نیست--مادر هرکی هست، نوش جونش
امام صادق علیه السلام فرمودند:
اگر عایشه رو خدا بصورت مذکر می آفرید
(یعنی اگر عایشه زن نبود و مرد بود)
همون عمر بن خطاب میشد
الزام الناصب علامه حلی ج2 ص458
امام صادق علیه السلام فرمودند :
کسی که نفهمد و نشناسد آنچه را که بر ما وارد شد از ظلمی که به ما شد پس او شریک است با ظالمین به ما.
آدرس: ثواب الاعمال و عقاب الاعمال ، ج 6
عایشه کسی است که وقتی حضرت آقا صاحب الزمان (عج) قیام نمودند، او را زنده کرده محاکمه می نماید و به او حد میزند. آدرس: بحارالانوار ج 53 ص 1 إلی 36 ، حلیله الابرار ج 2 باب 28. باب صلب اللات و العزی
پیامبر اکرم(صلی الله علیه واله وسلم)به همسرانش رو کردند وگفتند:
هرکدام از شماها از خدا ترسید ومرتکب فاحشه مبینه نشد و بر امام زمان خود خروج نکرد همسر من خواهد بود در اخرت .
(کنز العمال للمتقی الهندی ج12 ص142)
صحیح مسلم ج1 ص 239 در باب حکم منی میگوید:
مردان نامحرم به خانه ی کوچک عایشه میرفتند و شب تا صبح آنجا میماندند و جنب خارج میشدند .
( وحدثنا أحمد بن جواس الحنفی أبو عاصم حدثنا أبو الأحوص عن شبیب بن غرقدة عن عبدالله بن شهاب الخولانی قال: کنت نازلا على عائشة فاحتملت فی ثوبی فغمستهما فی الماء فرأتنی جاریة لعائشة فأخبرتها فبعثت إلی عائشة فقالت ما حملک على ما صنعت بثوبیک ؟...)
امام صادق علیه السلام:
فاحشه مبینه کسی است که درجنگ جمل مقابل امیرالمومنین علیه السلام ایستاد,
البرهان ج۴ص۴۴۱
پستان دادن ام الفا...ین عائشه،
هر وقت که مىخواست شخصى بر او وارد شود، به او شیر مىداد. دلیل او براى این مطلب، اجازه پیامبر به سهله، همسر ابوحذیفه بوده است. این دیدگاهى است که دیگر همسران پیامبر با آن موافق نبودند و اجازه نمىدادند که کسى با استفاده از این روش بر آنها وارد شوند . لیث بن سعد نیز اعتقاد به رضاع کبیر داشته است؛ اما ابوموسى اشعرى بعد از این که فتوا داد، از فتواى خودش بازگشت
التحریر والتنویر محمد الطاهر بن عاشور ، ج4، ص297 ، ناشر : دار سحنون للنشر والتوزیع - تونس - 1997م.
امام صادق علیه السلام درباره عایشه فرموده اند :
عائشة کبیر جرمها ، عظیم إثمها ، ما أهرقت محجمة من دم إلا وإثم ذلک فی عنقها وعنق صاحبیها
جرم عایشه بزرگ و گناه او عظیم است ؛ هیچ خونی ریخته نمی شود الا اینکه گناه آن بر گردن عایشه و ابوبکر و عمر است!
دلائل الامامة - محمد بن جریر الطبری ( الشیعی) - ص 261
عائشه ، اعتقاد داشت که رضاع کبیر سبب محرمیت مىشود و قطعا خود او پسرى ( که نزدیک به سن بلوغ بوده) را شیر دارد و آن پسر بر او وارد مىشد؛ اما سایر مادران مؤمنان، آن را قبول نداشتند .
فتح المنعم شرح صحیح مسلم،
ج5 ، ص622
پیامبر صل الله علیه وآله وسلم درمقابل مردم عایشه راخطاب کرده فرمود: یا عایشه لاتکونی
فاحشه یعنی : ای عایشه مبادا فاحشه باشی.
(صحیح مسلم ج7ص5.)
امام حسن مجتبی صلوات الله علیه
خطاب به فرمودند:
عایشه تو امرار معاش خود را از راه فاحشه گری در میاوری.
مشارق الانوار ص86 -بحارالانوار ج32ص276
حضرت امام محمد باقر صلوات الله علیه فرمودند:چون قاءم ما ظاهر شود عایشه را زنده کند تا بر او حد بزند وانتقام فاطمه سلام الله علیها را از او بگیرد.حق الیقین مجلسی 553وعلل الشرایع 580
پیامبر اکرم(ع) خطاب به امیرالمومنین علی (ع) فرمود :
یاعلی هیج زنی باتو دشمنی نمیکند الا اینکه سلقلق است.یعنی از پشت حیض میشود.
(بحار الانوار ج60 ص237)
منابع فحشای عایشه لعنت الله علیها
از کتب شیعه و سنی
طبقات الکبری ج8ص201
تفسیر ابن عباس سوره احزاب ص356
تفسیر سمرقندی ج3ص66
تفسیر فخررازی ج13
زادالمسیر ج6ص53
تفسیر ابن کثیر ج3
الدرالمنثپر سیوطی ج8ص179
لباب النقول سیوطی ص179وص163
فتح القدیر شوکانی ج54ص300
تفسیر الوسی ج22 ص74
تفسیر فیض کاشانی ج 7
تفسیر علی بن ابراهیم ج2ص375
بحارالانوار ج22 ص230
تفسیر نورالثقلین ج 5ص 375
با ذکر اینکه امام حسین علیه السلام عایشه را طلاق داده اند.