باشهیدان آبادان

در مورد دفاع مقدس و تاریخ

باشهیدان آبادان

در مورد دفاع مقدس و تاریخ

شهادت ایت الله نمر و بصیرت ما

علیرضا بختیاری | يكشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۱۱ ق.ظ | ۰ نظر

بسم رب الشهدا

سلام


دیروز خبر شهادت شیخ نمر حاکی از صفحه ای دیگر از جنایات بی پایان حاکمان ال یهود عربستان بود، خبری که دیگر از این کشور و خاندان طبیعی و عادی است اما اتفاقات دیشب در تهران و آتش زدن سفارت این کشور با توجه به اینکه قرار است امروز در مقابل سفارت اجتماعی شکل بگیرد بسیار مشکوک و تامل برانگیز است !! موضع رهبر انقلاب در باره سفارت انگلیس بخوبی بیان گر عدم رضایت ایشان در اینگونه رفتارها است اما براستی چرا باید این اتفاق بیافتد ؟ ایا واقعا جرقه زنهای این حرکت مومنین به ولایت ایشان بودند یا افرادی که با انجام اینگونه اعمال قصد دارند ما را به موضع انفعال و در نهایت عذر خواهی از جنایتکاران سعودی قرار دهند ؟


البته درصد هدفمند بودن این حرکت از سوی جریانات مشکوک بسیار بالا است چون تنها چند نفر اصلی مرکزیت این حرکت میدانند با ورود به صحنه با سواستفاده از احساسات پاک مردم میتوان حرکت را شروع و ادامه داد، صحنه پرتاب بطری کوکتل آتش زا بسمت ساختمان سفارت مشخص کننده این است که این کار برنامه ریزی شده از قبل بوده است و کاری بیکباره و نشات گرفته از هیجان و احساس لحظه ای نیست .

,
اگر قرار بر انتقام گیری از این جماعت حقیر باشد الان یاران خامنه ای در عراق و سوریه و یمن پوز این هرزگان حقیر را بزمین میزنند و بوقتش مردم عربستان هم بخدمت اینان خواهند رسید .  البته موضع گیریهای داخلی باید دقیق و حرفه ای باشد هر چند واکنش چندان محکم و درخوری از سوی جریانات مدعی دگر اندیشی و اصلاح طلبی که بابت رفتن خاری به پای یک غربی و یا ...... زمین و زمان را بابت زیر پا گذاشتن حقوق بشر دیده نشده است .

  • علیرضا بختیاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی