باشهیدان آبادان

در مورد دفاع مقدس و تاریخ

باشهیدان آبادان

در مورد دفاع مقدس و تاریخ

عملیات مقدس یا دفاع مقدس مسئله این است

علیرضا بختیاری | شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۶:۴۷ ب.ظ | ۱ نظر

بسم رب الشهدا

سلام

متاسفانه مدتی است که فعالیت نوشتاریم در فضای مجازی کمتر شده است و آنهم به دلائلی هست که بیشتر شخصی است، فضای مجازی با تمام حسن هایش معایب زیادی دارد که باید مراقب آن بود .

دو روز پیش سردار نقدی به ابادان تشریف آوردند و فرصتی شد تا پای صحبت هایش بنشینم و هم بتوانم بخشی از گفته های سالیانم را تحت نامه ای تقدیم کنم و شخصا به ایشان در وقت کوتاه مطلبی را بگویم نمیدانمموثر است یا نه اما من به تکلیفم عمل میکنم و نوشتن نامه نیز بخشی از این تکلیف است .

دیشب مطلبی از سیمای جمهوری اسلامی ایران در رابطه با وجه فروشگاهی نمایشگاه کتاب پخش شد که عین واقعیت است ، نمایشگاهی که قرار بود محلی برای عرضه تولیدات جدید باشد و بتوان در این محیط با ناشران و نویسندگان به دیدار و گفتگو نشست اما بواسطه نگاه فروش محوری الان به وضعیتی دچار شده است که بازدید از نمایشگاه به یک عذاب تبدیل شده است ، تراکم بالای افراد ، الودگی هوای محیط و مواردی از این دست باعث شده تا انتقادات زیادی را متوجه این حرکت عظیم فرهنگی کند .

چند روز پیش مطلبی را از سردار شاوارپور فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان خواندم که عرضه محصولات خرما در مزار شلمچه را بعوان یک تجربه موفق در عرضه سوغات به زوار بیان کرده بودند !!!! با تمام احترام و ارادتی که خدمت این بزرگوار دارم بیاد عرض کنم که جای تاسف دارد که فلسفه ایجاد یادمانهای دفاع مقدس دارد حتی از سوی بالاترین مقامات کشور هم فراموش میشود .........براستی ما چرا باید فرهنگ را فراموش کنیم ؟ ایا کشورهای غربی و اروپائی نیز که در سود اندوزی و کسب درامد بسیار از ما حریص تر و مشتاق تر هستند نگاهشان به فرهنگ اینگونه است ؟ آیا یادمانهای آنها نیز مانند ما دچار بی برنامه گی و باری به هر جهت است ؟ کدام یادمان ما دارای یک تیم مدیریت نخبه و وارد به مسائل فرهنگی است ؟ همین مزار شلمچه !! انتصاب یکی از برادران پاسدار بدون توجه به سبقه فرهنگی شخصی وی بکار گیری یکی دو جوان بدون هیچ سابقه فرهنگی و نگرش هنری و پیمودن روش آزمون و خطا و باقی قضایا و در هنگام حضور راهیان نور در ایام تراکم اسفند و فروردین حضور عزیزان خادم در این مکان بدون هیچ غربال گری و کار تخصصی وووووو متاسفانه در بخشی هم دوستان روحانی ما حضور دارند ظرافتهای کار فرهنگی بندرت مشاهده میشود و اگر فعالیتی هم باشد بیشتر کارهای فردی میباشد .

بازهم سوال بی پاسخ من عملیات مقدس یا دفاع مقدس مسئله این است

  • علیرضا بختیاری

نظرات  (۱)

سلام
ایام میلاد امیر المومنین(ع) مبارک و فرخنده
برنامه راز با حضور حاج حسین یکتا
23 اردیبهشت ساعت 22:15
شبکه 4 سیما
التماس دعای فرج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی